Auto īpašniekiem grūti iedomāties nepatīkamāku sajūtu par to, kad apzinies – mašīnas riepa ir uzdurta, uzplēsta vai pat sagriezta. Taču nevajag satraukties vai skumt – zinošie FredaRiepas.lv speciālisti var palīdzēt atrisināt pat nopietnākās problēmas.

Riepu remonta cenas

PakalpojumsCena, EUR
Diega ievikšana bez auto celšanas 1. gab5.00 EUR
Diega vilkšana ar auto pacelšanu 1 gab.10.00 EUR
Ielāpa ieklāšana bez auto pacelšanas 1 gab.15.00 EUR
Ielāpa ieklāšana ar auto pacelšanu 1 gab.20.00 EUR
Blīvētāja ieklāšana bez auto pacelšanas 1 gab.15.00 EUR
Blīvētāja ieklāšana ar auto pacelšanu 1gab.20.00 EUR

Labākā cena

Piedāvājam labāko cenu riepu montāžai

Ērts serviss

Iebrauc un pārliecinies

100% kvalitāte

Garantējam sava darba un produktu kvalitāti

Ir jautājumi vai vēlies pieteikties?

Zvani jau tagad!

Piedāvājam kvalitatīvu riepu remontu, labošanu dažāda veida un izmēra riepām:

  • Diega ievilkšana – 5 eiro;
  • Ielāpa ieklāšana – 10 eiro;
  • Riepu vulkanizācija – 15-25 eiro;
  • Riepu remontu veic kvalificēti speciālisti, kas ieguvuši ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praktisku pieredzi. Mūsu meistari regulāri papildina zināšanas un interesējas par aktualitātēm riepu nozarē;
  • Pirms labošanas meistari aplūkos bojājumus un izvērtēs vai un kā tos vislabāk novērst;
  • FredaRiepas.lv speciālisti ir gatavi salāpīt arī sarežģītākos bojājumus – gan plīsumus zemprofila riepā, gan sānu griezumus (līdz 5 cm garumā), gan arī “pumpas” ;
  • Riepu labošana ietver arī naglu dūrumu remontu;
  • Operatīvs un kvalitatīvs riepu remonts Rīgā / Dreiliņos, jo mēs zinām, ka klientiem ir svarīgi pēc iespējas ātrāk atkal turpināt ceļu. Kamēr tu paspēsi izdzert tasi kafijas, mēs parūpēsimies par tavu auto;
  • Pirms došanās pie mums iesakām sazināties pa telefonu, kas norādīts kontaktu sadaļā, lai precizētu riepas labošanas iespējas, cenas un laiku.

Aplūkosim populārākos riepu remonta veidus tuvāk:

  • Ar specializētu diegu un līmi – šis ir viens no ātrākajiem veidiem, kā salabot riepu, ja bojājums nav ļoti nopietns. Diegu ievelk riepā, un pēc tam klients var turpināt ceļu;
  • Ar īpašu ielāpu – šo metodi izmanto gadījumos, kad izvērtēts, vai ielāps der konkrētajiem bojājumiem un ļauj turpināt braukšanu. Ielāpa ieklāšana ir ilgāka, taču arī efektīvāka un drošāka;
  • Ar vulkanizāciju – to pielieto gadījumos, kad riepas bojājums ir acīmredzams, piemēram, tā ir sagriezta, noticis plīsums sānu malā utt. Meistari izvērtē riepas bojājumu, pielāgojot labāko remonta metodi, lai būtu iespējams turpināt braukšanu bez problēmām. Ir iespējama divu veidu vulkanizācija – aukstā un karstā, un katru no tām izmanto atkarībā no defekta veida un nopietnības.

Aukstā vulkanizācija ir piemērota nelielu bojājumu novēršanai, piemēram, naglas dūrumiem. To veic, vispirms nosakot plēsuma, griezuma vai dūruma vietu, ko izmēra. Kad tas izdarīts, tiek piemeklēts atbilstošs ielāps, noslīpēta un attaukota bojātā vieta, bet pēc tam uzlīmēts ielāps. Lai labojums kalpotu ilgāk, riepas iekšmalu atjauno ar īpašu ielāpu aizsargšķidrumu.

Savukārt karstā vulkanizācija tiek izmantota, lai novērstu nopietnus defektus, piemēram, kad konstatēts griezums protektorā, sānu malā u.tml. Šādos gadījumos riepas remonts var ieilgt līdz pat diennaktij.

Sākumā, līdzīgi kā pirmajā veidā, tiek veikta defekta novērtēšana. Pēc tam, ņemot vērā gumijas biezumu, to apstrādā ar termopresi. Pēc riepas atdzišanas tai tiek veikta tāda pati procedūra kā aukstās vulkanizācijas gadījumā – bojāto vietu noslīpē, uzlīmē ielāpu un, ja vajadzīgs, atjauno protektoru.

Kādēļ veikt riepu remontu?

Mēdz gadīties, ka klienti vaicā – kas ir izdevīgāk, iegādāties jaunu vai veikt tās remontu? FredaRiepas.lv speciālisti norāda, ka labošana ir izdevīgāka no ekonomiskā viedokļa, taču precīzi pateikt, kurš no risinājumiem katrā gadījumā ir labāks, var tikai tad, kad aplūkots un novērtēts bojājums. Tad arī iespējams izvērtēt, kad ir lētāk un efektīvāk – labošana vai jaunas riepas iegāde. Var būt gadījumi, kad riepa ir tik ļoti bojāta, ka nekas cits neatliek – jāpērk cita. Taču par to noteikti nevajag skumt, jo pie mums, FredaRiepas.lv servisā ir iespējams ne tikai salabot riepas, bet arī iegādāties jaunus un mazlietotus to modeļus par draudzīgām cenām!

Lai izvairītos no riepu bojājumiem, iesakām regulāri sekot līdzi to stāvoklim, protektora dziļumam, kā arī nodilumam un gaisa spiedienam riepās. Ja neesi pārliecināts, ka spēj objektīvi noteikt to atbilstību un drošību braukšanai, noteikti vari doties pie mums, kur FredaRiepas.lv atsaucīgie meistari varēs tev sniegt konsultāciju!

Markuss Riepnieks
Montāžas un riepu speciālists

Serviss Dreiliņos
Jautājumi par servisu